«Шәкәрім оқулары» байқауы өтті

Түркістан облысына қарасты Кентау қаласында қазақтың біртуар дарынды қаламгерлері мен ұлы тұлғаларын дәріптеу мақсатында түрлі іс шаралар ұйымдастырлуда. Жуырда Кентау қаласындағы Әл-Фараби атындағы №14 мектеп- гимназиясының 2 «Г» сынып окушыларына мектебіміздегі «Әлемнің екінші ұстазы әл-Фараби» атындағы мұражай мүйісіне тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Ж.Аркарбекова экскурсия ұйымдастырды. Мұндай шаралар Қазақстанның мәдени мұрасы мен әдеби мұрасын сақтау мен насихаттауда маңызды рөл атқарады. Әл-Фараби атындағы №14 гимназияның 2 «Г» сынып оқушылары үшін «Әлемнің екінші ұстазы Әл-Фараби» мұражайына экскурсия ұйымдастыру – балаларды өмірі мен шығармашылығымен таныстырудың тамаша мүмкіндігі. Көрнекті ғалым және ойшыл Әл-Фарабидің идеялары мен білімінің әртүрлі салаларына қосқан үлесі әлемдік мәдениеттің дамуына елеулі әсер еткен. Мұндай экскурсиялар оқушыларға әл-Фараби мұрасын терең түсінуге және бағалауға, сонымен қатар оның жетістіктері мен идеяларынан шабыт алуға мүмкіндік береді. Бұл олардың интеллектуалдық және мәдени дамуына ықпал етеді, сонымен қатар азаматтық бірегейлік пен өзін-өзі сәйкестендіруді қалыптастыруға көмектеседі. Тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Ж.Арқарбекованың оқушыларға осындай экскурсия ұйымдастырғаны расында ерекше өтті. Оның бастамасы мен күш-жігері балалардың ой-өрісін кеңейтуге және оларға көрнекті тұлғалардың қоғамның мәдени және зияткерлік дамуына қосқан үлесін жақсырақ түсінуге және бағалауға мүмкіндік береді. Кентау қаласындағы әл-Фараби атындағы №14 мектеп-гимназиясының 2 «Г» сынып оқушыларының экскурсиядан жаңаша ой түйіп, жаңа білім мен әсер алып қайтты. Енді олар Әл-Фараби шығармашылығынан сусындап, білімге, өзін-өзі дамытуға ұмтылатыны сөзсіз.
Аталған шараны өткізудегі мақсаты: Оқушыларға мұражайдың таусылмас қазына екенін ұғындырып, өткен өмір тарихын, өткен мен болашақты жалғастырушысы екенін түсіндіріп өтті. Оқушылар құнды жәдігерлермен танысып, өз ойларын жеткізе білді. Бұл шараның мақсаты оқушыларға мұражайдың сарқылмас қазына екенін, өткені мен бүгіні мен болашағының тарихының жалғасы екенін көрсету болғаны рас. Мұражайға бару оқушыларға тарихи оқиғалар мен мәдени мұраның айғағы болып табылатын құнды жәдігерлермен және заттармен танысуға мүмкіндік береді. Мұражай – өткенімізді жақсырақ түсінуге және бағалауға, сондай-ақ болашағымызды ойлауға көмектесетін түрлі жәдігерлер сақталатын және көрмеге қойылған орын. Мұнда оқушылар сирек кездесетін заттарды көріп, оларды талдап, өз ойлары мен әсерлерін тұжырымдауға мүмкіндік алады. Оқушыларға экспонаттарды көруден алған әсерлері мен ойларын жеткізуге мүмкіндік беру мұражай тәжірибесінің маңызды аспектісі болып табылады. Бұл олардың аналитикалық ойлауын, сыни ойлауын және өз идеялары мен пікірлерін білдіру қабілетін дамытуға көмектеседі. Оқушылардың құнды жәдігерлермен танысып, өз ойларын жеткізуге мүмкіндік алғаны расында жақсы әдіс. Бұл оларға өз елінің және жалпы әлемнің тарихи және мәдени мұрасын жақсырақ түсінуге және бағалауға көмектеседі. Оқушыларға мұражайларды аралау және осындай іс-шараларға қатысу арқылы тарих пен мәдениетке деген білімдері мен қызығушылықтарын одан әрі дамыта бермек. Олар сұрақтар қойып, жаңа білім іздеп, өткен мен бүгін туралы түсініктерін тереңдете беретін болады. Сондай-ақ, Кентау қаласындағы №8 кітапхана-филиалының тұрақты оқырмандары Қазыбек би №14 жалпы орта мектебінің 6 сынып оқушылары Төребек Сұлтанбек, Кәрібай Сезім, Мутан Асылмұрат жәнеде М. Пошанов №21 жалпы орта мектебінің 5 сынып оқушылары Құдреттулла Ақжарқын, Садилла Ұлжалғас, Құрмантай Айаруна, Дүйсенбай Ақмарал, Хасим Қарақат. Сынып жетекшілері: Тұрған Гүлжан, Мұратова Күлжан «Мұқағали мәңгілік – жыр» атты шараға қатысты. Онда оқушылар ақиық ақынның өлеңдерін оқып, арнайы дайындалған бейнероликті тамашалады. Бұдан соң, Кентау қаласында Ш.Қалдаяқов атындағы мәдениет сарайында Республикалық » Шәкәрім оқулары» байқауының қалалық іріктеу кезеңі өтті. «Шәкәрім оқулары» республикалық байқауының қалалық іріктеу кезеңі Кентау қаласында өткені қуантады. Бұл байқау Қазақстанның мәдени өміріндегі айтулы оқиға болып табылады және оқырмандарға әдеби шығармаларды оқу мен түсіндіруде өз шеберліктері мен қабілеттерін көрсетуге мүмкіндік береді. Орталық кітапхана жүйесіне қарасты кітапханалардан 12 оқырманның қатысуы Кентау қаласында кітап оқуға, әдебиетке құмар, өнерін шыңдауға, өнерін өзгелермен бөлісуге құштар азаматтардың бар екенін көрсетеді. Мұндай байқаулар оқу мен кітапты насихаттауда, сондай-ақ дарынды оқырмандарды ынталандыру мен қолдауда маңызды рөл атқарады. Олар әдеби ортаның дамуына ықпал етіп, қатысушылар арасында тәжірибе алмасуға және шабыттануға мүмкіндіктер туғызады. Кентау қаласында өткен Шәкәрім оқулары байқауының қалалық іріктеу кезеңіне қатысушылар үлкен дайындықпен келген. Байқауды ұйымдастырушыларға және орталық кітапхана жүйесіндегі кітапханаларға кітап оқуды қолдау және әдеби ортаны дамытудағы еңбектері мақтауға лайықты. Кентау қалалық орталық балалар кітапханасының оқырмандары Д.Өрікбай, А.Досайбекова, Т.Өтеміс қатысып, Ә.Бөкейханов атындағы №23 жалпы орта мектебінің 8 в сынып оқушысы Өрікбай Дүрия БАС ЖҮЛДЕ иеленіп, облыстық байқауға жолдама алды. Аталған мектептің 8 сынып оқушысы Айым Досайбекова І — орын иеленсе, әл — Фараби атындағы №14 мектеп — гимназиясының 7 сынып оқушысы Өтеміс Талшын ІІ — орын иеленді. Балалар кітапханасының оқырмандарын шын жүректен құттықтаушылар көп болды. Жеңімпаздар арнайы дипломдармен және сыйлықтармен марапатталды. Дүрия Өрікбайдың бас жүлдені, Айым Досайбекованың бірінші орынды иеленуі тамаша нәтиже болса, Өтеміс Талшынның екінші орын алуы да құрметке лайық. Әдеби шығармаларды дарынды оқып, интерпретациялау қазылар алқасының назарын аударып, лайықты табыс әкелді. Оқу мен әдебиетке деген адалдық сондай-ақ шеберлік пен дарынды аудитория алдында көрсете білу де үлкен өнер.
Басқалардың қолдауы мен мойындауы мотивация мен шабытта маңызды рөл атқарады. Жеңімпаздарды арнайы дипломдармен және сыйлықтармен марапаттау — олардың күш-жігері мен жетістіктері үшін лайықты баға және мақтау. Байқауды ұйымдастырушыларға және Кентау қаласының орталық балалар кітапханасына жас оқырмандардың дарындылығын қолдау және дамытудағы еңбектері үшін алғыс айтушылар көп.