Италияда Месси бұғазы арқылы өтетін көпір жобасын мақұлдады

0
7

Италия билігі Калабрия аймағын Сицилия аралымен байланыстыратын Мессина бұғазы арқылы әлемдегі ең ұзын аспалы көпір салу үшін 13,5 миллиард еуро (шамамен 15,5 миллиард доллар) жобасын түпкілікті мақұлдады.

Жобалаушылардың айтуынша, Жерорта теңізінің жер сілкінісі ең қауіпті аймақтарының бірінде салынатын көпір күшті жер асты дүмпулеріне төтеп бере алады.

Мессина көпірі жобасы соңғы жылдары бірнеше рет жасалды, бірақ құны, қоршаған ортаға зияны, қауіпсіздік және мафияның ықтимал араласуы туралы алаңдаушылыққа байланысты сәтсіз аяқталды.

Италия премьер-министрі Джорджия Мелони соңғы жобаның оңай болмағанын мойындады, бірақ ол оны «Италияның бүгіні мен болашағына салынған инвестиция» деп санайды. «Біз мағынасы бар қиындықтарды жеңуді жақсы көреміз», — деді ол.

Мессина бұғазы арқылы өтетін көпірдің түпкілікті жобасының негізгі ұзындығы 3,3 км болады және автомобиль және теміржол қатынасын жүзеге асырады.
Рим құрылыс шығындарын әскери шығындарға қосуға үміттенеді, осылайша жоба НАТО-ның қорғанысқа жұмсалған ЖІӨ-нің 5% мақсатына есептелуі мүмкін.

Көлік және инфрақұрылым министрі, оңшыл Лига партиясының жетекшісі және Мелонидің одақтасы Маттео Сальвини жобаның аяқталуы 2032-33 жылдарға жоспарланғанын айтты. Оның айтуынша, бұл 120 000 жұмыс орнын ашады және Италияның ең кедей аймақтары Сицилия мен Калабрия үшін экономикалық өсуді қамтамасыз етеді.

Жобаны Италияның Аудиторлар соты және ұлттық және еуропалық деңгейдегі қоршаған ортаны қорғау органдары мақұлдауы керек.

Бұғаздың екі жағындағы және жобаның бір бөлігі ретінде мүлкі тәркіленуі мүмкін жергілікті тұрғындар бұл шешімге сотқа шағым түсіріп, жобаны кейінге қалдыруы мүмкін.
Көпірдің алғашқы жоспарлары 50 жылдан астам уақыт бұрын жасалғандықтан, жоба әртүрлі себептермен кейінге қалдырылып, ұзақ уақыт бойы қатаң қарсылыққа тап болды. Атап айтқанда, салық төлеушілердің ақшасын Сицилия мен Калабрия мафиясы иемденуі мүмкін деген алаңдаушылық туды.

Калабриядағы «Көпірге жоқ» комитеті үкіметтің жоспарларын қатаң түрде айыптап, оларды саяси маневр деп атады. Құрылысқа қарсы болған жергілікті топтар жобаны жүзеге асыру үшін күніне миллиондаған литр су қажет болады деп мәлімдейді, ал Сицилия мен Калабрия үнемі құрғақшылықтан зардап шегеді.

Қазіргі уақытта бұғаздан өтудің жалғыз жолы — паром, ол шамамен 30 минутты алады. Паромдар сонымен қатар Италия материгінен Сицилияға қатынайтын пойыздарды тиейді.